2007年10月2日星期二

印度教
印度敎(Hinduism,梵文: Sanātana Dharma सनातन धर्म "永恆之法")係現存世界上最古老嘅宗敎,有好多國家都以印度教為人民主要信仰,好似尼泊爾斯里籣卡孟加拉印尼馬來西亞巴基斯坦泰國等。印度敎係吠陀文化為基礎發展得來。

簡史
印度教其實係指印度嘅民族宗教,喺伊斯蘭教統治印度嗰陣,佢哋叫印度嘅民族宗教做 Hinduismus,意思係"拒絕改變宗教嘅印度土著",不過一直到近代先有印度人稱自己嘅宗教叫印度教 (Hinduismus)。不過印度喺英國殖民時代嗰陣,英政府就用 Hinduism 嚟稱呼印度嘅民族宗教,但喺做人口調查,就稱印度嘅民族宗教做「婆羅門教(Brahmanismus)」而唔係叫印度教,不過亦有人將婆羅門敎印度教視為兩種印度嘅宗教。
不過喺印度,印度嘅民族宗教原本係叫 sanatanadharma (永恆宗教) 或者 Vaidika-dharma (吠陀宗教)。sanatanadharma 係指生物永恆嘅職分。而 Vaidika-dharma ,就係指印度教徒信奉嘅經典《吠陀(Vedas)》,佢含意係指上帝嘅知識同關於上帝嘅科學。而《吠陀》基本上係所有印度教派別嘅經典同教義,不過唔同派別都各自信奉其他唔同嘅經文。

婆羅門教時代

沒有留言: